MV5BMzQ3YzU3YTctOGM2Mi00ZjU1LWJjNDgtYTY3NzlkZmZiODI4XkEyXkFqcGdeQXVyMTk4OTA1MQ@@._V1_.jpg

歌詞翻譯-傑西·麥卡尼Jesse McCartney - So Cool 酷酷惹人愛

She don't need diamonds and pearls 她無須依靠鑽石與珍珠

She sparkles all on her own 她自身閃耀著非凡氣息的光芒

In a beauty incorporated, she's the CEO 

在美麗當道的世界 她就是首席執行官

The hottest under the sun, tell by the way that she glows 

媲美最炙熱的陽光 閃耀著無比火熱的耀眼氣息

I keep a picture in my pocket just so everyone knows

我將她的照片放在口袋 就是為了讓每個人都知道她是我的寶貝

She's the greatest of God's creations

她就是上帝創造的完美傑作

I'm so happy heaven made her

我很高興她是天堂掉下來的禮物

Topic of my conversation 談話中的火熱焦點

She's the picture of amazing 她就是完美驚豔的代表

She's so cool 她真是酷酷惹人愛

My baby 我的寶貝

So cool 真是酷酷惹人愛

She with it 她就是這麼酷

So cool 酷酷惹人愛

And she knows it 而她自己也深知如此

(I love it and I swear she's) 

我深深為她著迷 我發誓她就是真命天女

So cool 酷酷惹人愛

Puts it on me 

So cool 酷酷惹人愛

On the daily 

So cool 酷酷惹人愛

I go crazy 我為她著迷

(I love it and I swear she's) 

我深深為她著迷 我發誓她就是真命天女

So cool 酷酷惹人愛

I love it and I swear she's so cool 

我深深為她著迷 是如此的酷酷惹人愛

Don't need to pick up the keys 無須打造任何鑰匙

She takes me all over town  她就能帶領我到所有境地

All of them dishes and menus that I can't even pronounce 

看著菜單上的名稱我甚至不會發音(無法開口點菜)

And at the end of the night when everything's shutting down

當夜深萬物寂靜的時候

Under the covers her love is so good it's turning me out

她那暗藏深處的愛總能帶給我無比驚喜的體驗

She's the greatest of God's creations 

她是造物主最完美的傑作

I'm so happy heaven made her 

我很高興她是天堂掉下來的禮物

Topic of my conversation 所有談話的中心焦點非她莫屬

She's the picture of amazing 她就是完美驚豔的代表作

Do you hear me, girl I'm talking to you 

你聽到了嗎? 女孩我正對你說話呢

Can't nobody do it better than you (oh) 

沒有任何人可以做得比你更出色 (喔)

And even when you're with your crew

即便你與你的朋友們走在一起

They all disappear standing next to you (she's so cool)

我的眼中只看的見你一人 (因為她酷酷惹人愛)

Girl I love your point of view 女孩 我相當認同你的所有觀點

Say what you mean and you follow through (oh) 

I think I wanna marry you 我想要將你娶回家

Tellin' everybody that my baby is 

告訴所有人你就是我的真命天女


 

arrow
arrow

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()