ab677762000056b802937cd798c185c75d9eb7a5.jpg

 

 

Nico 性感的聲線搭上這慢搖的旋律

確實給人一種舒暢美妙的節奏感

光聽就很有爆發力歌詞也是相當的有魔性

MV雖然只有男女主角卻也感受的到那玩火般的體驗

歌詞敘述這場感情的角力戰就像是玩火

很危險卻讓人深深陷入無可自拔的戰局裡

就算會被燒的遍體麟傷卻還是難以避免的糾結

https://www.youtube.com/watch?v=FFhDIzxUP3I


 

It's only been about a couple of days

也不過才幾天而已

You must have gone and put a spell on me

你肯定對我下了不可自拔的愛情魔咒

I can't get you out from under my veins

我竟然無時無刻都會想起妳的身影

Singing oh my Lord

大聲唱頌主的名字 (請給我指引)

She'll be the death of me

她會是終結我愛情遊戲的死神

I'm not the one to normally play the fool

我不是那種善於裝傻隱藏自我的人

So tell me brother what's a man to do

告訴我到底我該怎麼做

Half mad, half mad

半瘋半癲為妳痴狂的我

Going crazy over you

一想到妳我就無法控制自己

Singing oh my God

大聲唱頌主的名字 (請給我指引) 

If you're the fire I'm the fuel

如果你是火焰我就是那一觸即發的燃料

Well my mama, yeah she'd always say

我的母親總是告誡我

It's stupid to get in between

夾在兩個女人間是最愚蠢的

A woman who knows what she wants

她總是知道她想要的是什麼

Well I guess I made that mistake

我想我就是犯了這愛情的錯

I'm young and foolish or brave

是涉世未深或是魯莽無知吧

And she's made her way into my heart

但她已經深深進入我的內心無法離開

I gotta get out

我想要逃離這種窒息感

This is what you get when you fall in love

當你墜入愛河後就能親身體會

No one ever said how good it hurts

沒有人說過這將會有多傷

I tried once, but it's once too much

我試過一次就已經足夠了

You end up getting burned

到頭來只會被這愛情之火狠狠燒傷

I'm like the gasoline you light the match

我就像是點燃汽油的火柴

Ain't no one else who can burn me like that

沒有人可以點燃我內心中的慾望之火

So I cross my heart, kill my desire

所以我試圖捨去我內心對妳的慾望

This is what you get when you play with fire

Ooooh oooh

當你玩火時就會得到這般結果~~喔喔喔~

I'm a pyromaniac it ain't safe

我就像是個危險又不安的縱火狂

'Cause you've got troubles written over your face

不安與憂慮寫在妳的雙頰上

You say lover gotta have a little faith

妳說情人之間需要有信任

Thinking that I'd have mercy

以為我會因為如此而生憐憫之心

But I know you ain't a saint

但我知道妳不是完美無缺的聖人

And daddy used to warn me 'bout your kind

父親告訴過我關於妳這種玩咖的特徵

I read the book maybe a thousand times

書中描述的玩咖人設我也熟讀過千百次

Somewhere, somehow

不知道為何莫名其妙地

Missed the warning signs

我想我錯過了有關妳的警告標示

'Cause I'm calling up to see If you're around tonight

我想要打給你看看你今晚是否就在這附近

Play with fire, fire, ooh ooh ooh

就是在玩火 ~~ 喔喔喔~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()