“中英歌詞翻譯"娜塔莎·貝汀菲兒Natasha Bedingfield -Who knows!!

 

I'm in like with  喜歡與你在一起時的感覺

Not in love with you quite yet 但我還沒完全愛上你

My heart's beginning to 我想我的心已經開始動搖不定

Slightly overrule my head 讓情感主宰我的理智吧

Oh no, oh no 喔不 不是這樣的

My self control 我對愛情的自控力

It won't hold up for very long 遇到你就不自覺舉白旗投降了

Oh no, oh no 喔不 不會吧

You touch my soul  你能觸碰我深處的靈魂

I can't help falling too fast for you 

我已深陷於你帶給我的情愛無法自拔

Can you hold on a bit 在浪漫愛情開始之前

Stop before we go  你可以再等我一下下嗎

'cause I might need a moment 我想我需要一點時間

And I wouldn't wanna spoil it 我真的不想破壞這一刻

Who knows if I am ready or not 

誰知道呢? 我不知道自己到底準備好了沒?

Only time will tell 只有時間會知曉結果

Who knows if we are ready to make this something  

誰知道這段愛會走向何處呢?

Who knows 誰知道呢 

Maybe this is love 也許這就是愛情吧

But I haven't fallen in quite yet  但我理智上卻還未完全對你沉淪

Oh no, oh no 喔不 不會的

My self control 面對愛情我是寧缺勿濫的

It won't hold up for very long  但遇見你就無法堅持下去了

Oh no, oh no 喔不 不會這樣的 

You touch my soul 你能碰觸到我的靈魂深處

I can't help falling too fast for you 

無法自拔太快深陷與你之間的情愫

Can you hold on a bit 在情感蔓延之前

Stop before we go 你可以再堅持一下下嗎

'Cause I might need a moment 我想我需要一些時間

And I wouldn't wanna spoil it  不想破壞這美妙的瞬間

Who knows if I am ready or not 誰知道我到底準備好了嗎?

Only time will tell 時間會告訴我們答案

Who knows if we are ready to make this something 

誰知道我們會怎麼開始呢? 

Who knows 誰知道呢

Who knows 有誰知道呢 

Can you hold on a bit 在愛情開始之前

Stop before we go 你再稍微堅持一下下好嗎

'Cause I might need a moment 我想我需要一點時間

And I wouldn't wanna spoil it 我並不想破壞這美好的一刻

Who knows if I am ready or not  誰知道我到底是準備好了嗎

Only time will tell 時間能告訴我們答案 

Who knows if we are ready to make this something 

誰知道我們會如何開始呢?

Who knows if I am ready or not 

Maybe, maybe not 也許吧 ~ 也許不會吧 

Who knows 誰知道呢 

Maybe I will, maybe I won't 也許我會深陷與你之間~ 也許不會呢?

Who knows 誰會知道呢 

arrow
arrow
    全站熱搜

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()