I'm down for whatever 我什麼都可以

I'm down for whatever 我無所不能

When it comes to you  只要是與你一起

I could make love on the floor 我們可以在地板上無止盡地纏綿

I'm down for whatever 什麼高難度的姿勢我都能配合

I'm down for whatever 絕對的配合你

Baby let's get creative 寶貝讓我們有點創意吧

'Cause of you I am down 只要是你我都能配合

I'm down for whatever 為了你我萬事皆可

There's no place I wouldn't go 今晚我哪都不去

Tonight I'm ready to take it anywhere 準備與你一起嗨翻全場

I'm amazed, by you all 你渾身魅力讓我是神魂顛倒

You bring out a side I didn't know 你能帶出連我自己都不知道的一面

Say the word, and I'll do anything, can't say no to you

說出關鍵字我就會對你言聽計從

因為我無法對你說"不"

It ain't juice, mixed with booze 今夜不喝果汁讓我們喝酒狂歡吧

No baby every word is true 寶貝我句句屬實

I'm down for whatever 為了你我什麼都能配合

I'm down for whatever 任何姿勢都能迎合你

When it comes to you 只要對象是你

I could make love on the floor 在地板上大膽的愛愛也行

I'm down for whatever 任何姿勢都不成問題

I'm down for whatever 絕對沒有問題的

Baby let's get creative 寶貝讓咱們有點創意吧~

'Cause of you I am down 為了你任何姿勢我都能嘗試

I'm down for whatever 我全都能配合你

I'm down for whatever 就為了配合你

When it comes to you 只要是與你一起

I could make love on the floor 我們能在地板上做點羞羞的事情

Let's explore, see what we find 

讓我們一起來玩愛的冒險

發掘那些你我未開發的敏感帶

I'm waiting for you to discover me 我正等待你探索我身體的奧秘

No restraints, no regrets 完全沒有任何底線

Just give me your eye, I won't forget 只要給我一個眼神示意我就能明白

Say the word, and I'll do anything, can't say no to you 

說出關鍵字我就能悉聽尊命隨時待命

面對你我無法對你說個"不"字

It ain't juice, mixed with booze 讓我們喝酒狂歡吧

Tonight, you're making everything feel right 今晚就是你讓一切感覺都對了

Tonight, I wanna get high and touch the sky 今晚我想嗨翻整個天際線

arrow
arrow

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()