hqdefault (1).jpg

最近因為聽了ROBIN SCHULZ的Sugar後~~

幾乎可說是在腦中連續撥放不停歇>< 超洗腦的神曲!!

maxresdefault (3).jpg

所以就自動自發的跟著YOUTUBE連播聽下去囉

就讓我意外也發現ROBIN的歌都是相當相當洗腦

下載.jpg

節奏輕快輕盈很適合開敞篷車馳騁在公路中聽的-UNFORGETTABLE

讓人不由自主就會想要一起哼唱的旋律

自己也做了歌詞上簡單的意譯非逐字翻譯

Robin-Schulz-press-photo-by-Robert-Wunsch-2017-billboard-1548.jpg

聽後若有更多的想法也歡迎分享喔

I couldn't tell you a thing about that night

關於那晚我無法明確告訴你些什麼

Between the drinks and the blinding lights

只是介於昏暗燈光與迷茫酒精中度過的夜晚

But even if just for a moment or two

即使只有短暫的一時半刻也好

I danced with you, I danced with you, I danced with you

純粹只屬於我倆的共舞時光

Stumbling onto an empty street

踉蹌迷茫的遊走在空蕩地大街上

Almost escaping my memories

幾乎可以掏空/逃避我對你的所有記憶

But in the morning when I came to

當寂寞的夜晚飛逝又來到清晨時

I thought of you, I thought of you, I thought of you

我腦中滿滿都是你的身影

Every step I take

每每踏出一步

Everywhere I go

每個所到之處

I see your face, unforgettable

我總能看見你的臉~ 令我難以忘懷

Every heart you break

你所傷過的每一顆心

You will never know

你卻從未察覺過

I see your face, unforgettable

我總能看見你的臉~令我難以忘懷

Unforgettable

難以忘懷

Unforgettable

難以忘懷

Of every beautiful lie that I've been told

我曾聽過許多美麗的謊言

Yours is the one I like the most

但最動聽的仍是你的話語(我的最愛)

Yours is the one that I hold so close

你的謊言卻是我最難以割捨並心動的

Give up the ghost, give up the ghost, give up the ghost

你就像是讓我身陷其中無可自拔的魔鬼

It was just one night, it was just one night

縱然只有一個晚上的時間

Now I can't get you off of my mind

我無法將你的身影從我腦海中移開

It was just one time, it was just one time

就僅僅是一刻鐘也好

Even if you'll never be mine

即便知道你的芳心不會屬於我

Every step I take

每每踏出一步

Everywhere I go

每個所到之處

I see your face, unforgettable

我總能看見你的臉~令我難以忘懷

Every heart you break

你所傷過的每一顆心

You will never know

你卻從未察覺過

I see your face, unforgettable

Unforgettable

我總能看見你的臉~令我難以忘懷

I see your face, unforgettable

我總能看見你的臉~令我難以忘懷


 

arrow
arrow

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()