Hope Partlow- Cold 中英文歌詞意譯

下載 (1).jpg


I can still remember when we were first together

我還記得我們第一次在一起的情景

Every time you held my hand it felt just like forever

你握住我的手感覺就像我們的愛永遠不會變

It feels like it's not the same

但現在恩愛的情景已不復見

Is it me or has the weather changed

是我們之間的感情已經降溫了嗎

Say what you got to say

將你想說的話告訴我吧

Something's going wrong

一定有哪裡出錯不對的地方

It's getting cold in here, baby

寶貝我們之間逐漸變得冷漠無言

And I don't what's going on

而我卻還不知道原因

But I feel the love is gone

但是我們之間的愛已漸漸消失

It's getting cold in here, baby

現在我們之間只剩下冷漠

And I don't what went wrong

卻只有我還是不知道怎麼回事

But I think you're letting go

但這段感情你已選擇放手了

Used to be into me

以前你曾經如此地在乎我

Now you're like, whatever

現在你卻一副無所謂的態度

All my friends can't believe that we're still together

我所有的朋友們都不敢相信我們竟然還在一起

It feels like something strange

總覺得我們已不像從前般甜蜜

Is it you or has the weather changed

是我們之間的感情逐漸冷卻了吧

Say what you got to say

你就告訴我你想說的吧

I'm not here to place the blame

我不會去怪罪任何人

It's getting cold in here, baby

只是現在我們之間越來越冷漠疏離了

And I don't know what's going on

而我還是不知道到底怎麼了

But I feel the love is gone

但我感覺我們的愛已經消逝了

It's getting cold in here, baby

現在感覺我們之間只有冷冷地沉默

And I don't what went wrong

我卻不知道為何我們會變成如此疏離

But I think you're letting go

But I think you're letting go

但這段感情你已選擇放手了

Colder than it used to be

我們之間的氣氛越來越疏離了

And everything is a little bit hard

無論做什麼都徒勞無功的

Frozen just like you and me

你跟我目前就像是凍結的狀態

It's getting cold in here, baby

我們之間的氣氛像是冰點下降般冷漠不堪

And I don't what's going on

而我不知道為什麼變成如此

But I feel our love is gone

但我察覺到我們的愛已經不存在了

You should know

You should know

你應該感覺得到

It's getting cold in here, baby

我們之間是越來越疏離了寶貝

And I feel a chill coming on

對這段感情我感到無止盡的寒意

And I think your love is gone

我想你對我的愛已消失得無影無蹤

It's getting cold in here, baby

寶貝我們之間逐漸變得冷漠無言

And I don't know what went wrong

而我還是不知道為什麼會變成如此

But I think you're letting go

但這段感情是你選擇放手的

It's getting cold in here, baby

寶貝我們之間逐漸變得冷漠無言

Yeah, I think you're letting go

我想這段感情你已選擇放手了

It's getting cold in here, baby

我們之間只剩下冷漠而已寶貝

How could you be so cold

你怎麼會變得對我如此冷漠

It's getting cold in here, baby

寶貝我們之間逐漸變得冷漠無言

I don't know what went wrong

我卻不知道到底哪裡出錯了

But I think you're letting go

但這段感情是你選擇放手的


 

arrow
arrow

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()