02-blescuy.jpg

Lindsay Lohan - I decide 琳賽蘿涵"我的自主權"

Youtube 歌曲連結 &簡易歌詞意譯

Don't think that you can tell me what to think

別自以為是告訴我什麼才是對的

I'm the one who knows what's good for me

我自己會選擇適合我的路

And I'm stating my independence

我已經開始學習獨立

Gonna take the road I'm gonna take

開始踏上屬於我的人生旅途

And I'm gonna make my own mistakes

旅途中的錯誤能讓人更加成長

It's my life

I decide

我的生活由自己做主

I decide how I live

我決定自己生活的方式

I decide who I love

由我決定自己所愛的人

The choice is mine

人生的選擇權一律在我

And no one gets to make my mind up

I decide

這是我的自主權~由我說了算

I decide where I go

我自己決定我該往哪走

What I need, who I know

我知道自己需要些什麼

I'm the one who's running my life

I decide

是我自己決定的

I decide

由我說了算

Don't think you're ever going to hold me down

別以為你可以狠狠的打壓我

Couldn't do it then, can't do it now

告訴我什麼都不能做

I'm kicking down all the fences

我會屏除人生中的所有障礙

Gonna do it all and do too much

去嘗試去做屬於我自己的決定

And if I mess the whole thing up, it's my ride

I decide

由我來決定

I decide how I live

由我決定我生活的方式

I decide who I love

由我決定自己所愛的人

The choice is mine

選擇權在我

And no one gets to make my mind up

不需要任何人幫我做決定

I decide

由我說了算

I decide where I go

我來決定我人生的方向

Where I sleep, who I know

我知道自己需要什麼

I'm the one who's running my life

我是我人生中的主宰

I decide

由我來決定

I decide

由我說了算

I'm taking my own chances

我會把握人生中的每個機會

I'm finding my own answers

我將會找到屬於自己的答案

I'm only answering to me

不必問任何人我的人生我做主

And that's the way it's gonna be

這就是我的生活方式

I decide, oh yeah yeah yeah

通通由我自己來決定~耶~~

I decide, I decide

由我說了算

I decide how I live

我決定自己生活的方式

I decide who I love

由我決定自己所愛的人

The choice is mine

選擇權通通都在我

And no one gets to make my mind up

沒有任何人可以替我下決定

I decide

由我決定

I decide where I go

由我自己決定我人生的方向

Where I sleep, who I know

我知道自己需要什麼

I'm the one who's running my life

由我自己掌控我的生活方式

I decide

一切由我決定

I decide

由我說了算

I decide how I live

我自己決定生活的方式

I decide who I love

由我決定自己所愛的人

The choice is mine

選擇權在我

And no one gets to make my mind up

沒有任何人可以替我下決定

I decide

由我說了算

arrow
arrow

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()