Can't can't can't go 無法放棄你
Can't can't can't go  我就是無法讓妳離開我
Can't can't can't go 我不能讓妳離開我
Can't can't can't go 不能讓你從我身邊離開
Can't live a day without you baby 沒有你的日子我一天也沒法度過
Oh no 喔...不...
If you're not here I don't know what I'm living for 如果沒有你在我身邊~我不知道活著還有什麼意義
You stared right in my eyes and said 你看著我的眼睛對我說
Go slow 希望我們之間慢慢來
'Cause you've been hurt with that not once but twice before 因為你曾被愛情狠狠地傷過好幾次
I I I I 我...我..我..我....
I don't wanna fight 我不想跟你吵架 
You wanna say you trust me now but then you go and change your mind  可是面對屢次改變心意的你
I I I I 我..我..我..我...
Do it every time 還是同樣陷入爭吵的無限循環
Just because he hurt you bad it's in the past  只因為過去你曾被他所傷害
I just wanna love you right 我只想好好的愛你
Then she said don't let go 她對我說不會輕易放手
'Cause I've been hurt before 只因為我曾經在愛情中受過傷
Said I've been hurt before 我說我曾被愛情狠狠傷過
Yes, I've been hurt before 是的曾被愛情傷害過
So I said oh no no no 我說喔不~~絕對不可以~ 
No, I won't let you go  我不能讓你離開我
No, I won't let you go  我不能讓你離開我
No, I can't let you go   我不能讓你離開我
I can't let go 我不能放棄你
Even if I tried 即便我嘗試過無數次不讓你離開
I can't, I can't sleep at night 诶我幾乎每晚夜不成眠
Swallow my pride and let it die  在愛情面前我只得默默吞下我驕傲的自尊
'Cause I I can't let go  因為我無法放棄你
Even if I tried 即便我嘗試過無數次
I can't, I can't sleep at night  每晚都夜不成眠的我
I can't, I can't say goodbye 我無法對你說再見
'Cause I I can't let go 我就是不能放棄你
Can't can't can't go 無法放棄你
Can't can't can't go 我就是無法放棄你
Can't can't can't go 無法放棄你
Can't can't can't go  我無法讓妳離開我
Nobody seems to understand 似乎完全沒有人能理解我的心情
Why I stay 為何在傷痕累累中的愛情持續停留
When I know you'll end up pushing me away 當我知道你最終還是會將我一把推開
You got me working overtime all day  善變的你時常讓我感到捉模不定又暈頭轉向的
And just to see that pretty smile upon your face  但只要看見你笑顏逐開一切都是值得的
I I I I  我..我..我..我....
I don't wanna fi-I-i-ight  我一點也不想挑起爭端
You wanna say you trust me now but then you go and change your mind 可是面對屢次改變心意的你
Why I I I 為什麼我.....
Do it every ti-I-i-ime 卻還是與你陷入無限循環的爭吵
Just because he hurt you bad it's in the past  只是因為過去他曾傷害過你的芳心
I just wanna love you right then 我只想好好的愛你
She said don't let go 她對我說不會輕易放手
'Cause I've been hurt before 只因為我曾被愛情傷過心
Said I've been hurt before 我說我曾經在愛情中受過傷
Yes, I've been hurt before 是的我曾經被愛情狠狠傷過
So I said oh no no no 我說不~~不~~~絕對不可以~~
No, I won't let you go 不會讓你離開我
No, I won't let you go  不會讓你離開我
No, I, I can't let you go 我不會讓你離開我
I can't let go 我就是無法放棄你
Even if I tried 即便我嘗試過無數次不讓你離開
I can't, I can't sleep at night 每晚我都是夜不成眠的
Swallow my pride and let it die 在愛情面前只得將我驕傲的自尊默默吞下
'Cause I, I can't let go 因為我就是無法讓妳離開我
Even if I tried 即便我嘗試過無數次
I can't, I can't sleep at night  每晚夜不成眠的我
I I can't, I can't say goodbye 我無法跟你說再見
'Cause I, I can't let go 因為我無法放棄你
Can't can't can't go  我就是不能放棄你
Can't can't can't go  不能輕易的放棄你
Can't can't can't go 無法讓妳離開我
Can't can't can't go 我無法讓妳離開我
I can't let go oh oh 我就是無法放棄你
Can't let can't let can't let 無法...無法...無法讓妳離開我
I can't let go 我不能讓妳離開我
Even if I tried 即便我嘗試過無數次不讓你離開
I can't, I can't sleep at night 我幾乎是每晚都夜不成眠的
Swallow my pride and let it die 在愛情面前我只能將驕傲的自尊默默吞下
'Cause I I can't let go  因為我無法讓妳離開我
Even if I tried 即便我嘗試過無數次不讓你離開
I can't, I can't sleep at night 我幾乎是每晚都夜不成眠的
I, I can't, I can't say goodbye 我無法對你說再見
'Cause I, I can't let go 因為我就是無法讓妳離開我
Can't live a day without you baby 沒有你的日子我一天也沒法度過
Oh no 喔..不...
If you're not here I don't know what I'm living for 如果沒有你在我身邊~我不知道活著還有什麼意義
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
arrow
arrow

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()