918VEdSRGqL._SS500_.jpg

maxresdefault.jpg

Something I can't describe  有些讓我難以形容的感覺

Only I'm asleep at night 當我晚上孤身一人睡覺的時候

I can't stop thinking of you  我的腦海中一直不停的想你

Nothing is feeling right  感覺你不在身邊什麼都不對勁

I need you by my side  我想要你陪在我的身邊

Wanna get closer to you  我想要多靠近你一點

Nobody wants to be lonely 沒有人想要孤獨

I never let you down  我不會讓你失望

We are keep looking for something  我們都在尋找些什麼

Only you can make me feel this way 只有你能讓我有怦然心動的感覺

You got to give me  我想要你

You got to give me love   我想要你的愛

You got to give me  給我滿滿的愛吧

You got to give me something real

Something that I like to feel 給我有刻骨銘心的感覺

Something I can't deny 我無法否認

Don't need no alibis 也無須為自己找藉口

You are too god to be true 你的美好是如此的夢幻與不真實

Tell me what do you like? 告訴我你喜歡的典型?

What makes your body fly? 是哪種類型能讓你念念不忘?

There's nothing I wouldn't do 只要是為了你我都能配合

Nobody wants to be lonely 沒有人想要孤身一人

I never let you down 我想我不會讓你失望

We are keep looking for something 我們都在尋找些什麼

Only you can make me feel this way 只有你能讓我有怦然心動的感覺

You got to give me 我想要你

You got to give me love 我想要你的愛

You got to give me 我是如此的想要你

You got to give me something real 我想要來自你真心的愛

Something that I like to feel 能讓我刻骨銘心的感覺

You got to give me love 我想要你的愛

Only you can make me feel this way 因為只有你能讓我怦然心動

Give me your love 給我你的愛吧

You got to give me love 給我滿滿的愛吧

You got to give me 給我你的愛

You got to give me something real 給我你真心的愛

Something that I like to feel 能讓我刻骨銘心的愛戀

 

arrow
arrow

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()