img1544891362.jpg

來自情歌王子周興哲的迷幻燒腦神曲~~

混合EDM與Trance的節奏光譜能在腦中無限循環超跳針

周興哲的聲線真是相當性感溫柔><

img1544891354.jpg

讓耳朵沉迷在音樂的旋律中久久無法自拔阿~~

迴盪出放鬆自然的悠揚感@@

【Eric Chou周興哲-Nobody but me】中英歌詞簡易意譯

Tried for weeks

這幾週試著想挽回些什麼

nothing will losen the grip you hold

卻還是無法抓牢我們之間的感情

I'm learning your ways

我試著學習你的方式

oh you love keeping me on my toes

全神貫注堅持著我們倆的愛情

cuz theres no light

少了你的愛一切黯淡無光

now there's no sound

我的世界也是一片寂靜無聲

I guess I'll howl alone

我想我會對迎面襲來的孤單大聲咆嘯

and you were light

你曾是我生命中的光芒

now there's no us

曾經相愛的"我們"如今已蕩然無存

so who've we got to hold?

我還能緊緊抓住什麼?

cuz there ain't nobody, body

再也沒有任何人~ 沒有人

that'll look at you all night

會像我一樣整晚只專注凝視你

completely satisfied

對你如此的滿意

and who won't give the fight

我們之間再不會有任何爭吵

nobody, baby

寶貝沒有人

that will lay upon your chest

沒有人會躺在你的懷裡

that's giving you the best

沒有人會帶給你最好的呵護

no

這裡不會有

ain't nobody, body

不會有任何人

that'll look at you all night

沒有人像我般能徹夜凝望你

completely satisfied

對你是如此的滿意

and who won't give the fight

我們之間再沒有爭吵

no body, baby

寶貝沒有人

will lay upon your chest

沒有人會依偎在你的懷裡

that's giving you the best

沒有人會給你最好的呵護

no

這裡不會有

There ain't nobody

不會有任何人

we're undone

我們不再是彼此的羈絆

both of us stubborn like a stone

我們倆人像石頭一樣都倔強地毫不退讓

taking a run

我在大街上奔跑著

but something in me wants to crawl back home

內心的我卻不斷讓我想回頭找你

cuz there's no light

一切是如此地黯淡無光

now there's no sound

只剩下周圍的寂靜無聲陪著我

I guess I'll howl alone

我想我會獨自對著孤單咆嘯

and you were light

你曾是我人生中的一道光芒

now there's no us

現在卻不再是"我們"只剩下我而已

so who've we got to hold?

我們還能緊抓住什麼?

cuz there ain't nobody, body

因為沒有任何人~沒有人

that'll look at you all night

會像我一樣徹夜凝望著你

completely satisfied

對你完全滿意

and who won't give the fight

我們之間再也沒有任何爭吵

nobody, baby

寶貝~沒有人

will lay upon your chest

沒有人會躺在你的懷中

that's giving you the best

沒有人會給你最好的呵護

no

ain't nobody, body

沒有任何人

that'll look at you all night

會像我一樣整晚凝望著你

completely satisfied

對你完全的滿意

and who won't give the fight

我們之間再沒有爭吵

nobody, baby

寶貝沒有人

will lay upon your chest

沒有人會躺在你的懷裡

that's giving you the best

沒有人會給你最好的呵護

no

沒有人

There ain't nobody

沒有任何人

We're undone

We're undone

我們不再是彼此的羈絆



 

arrow
arrow

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()