hqdefault (4).jpg

Calvin Goldspink – Don't Fail Me Now

訴說情感中的挫敗曾一度讓人無法繼續去愛

但是我想總會有那麼一個人能讓你再次勇敢

愛情也是一種學習的好機會

能夠更加了解自己完整自己

I traveled down this road before,

在愛情路上的我總是一路跌跌撞撞

Should I open up this door?

我應該對你敞開我封閉的心門嗎?

Should I show you what's so dear to me

應該向你展現你在我心中的重要程度嗎

But if I let you in, just promise not to hurt me

Like her

如果我再次對你敞開心門

請答應我別像她一樣帶給我心碎與傷痛

(So what's it going to take for us to make it)

I don't really ask for much, but love was not enough for her

我要求的並不多~但是我的愛對她來說總是不夠

(So if you can I take my disposition It's okay)

I'd rather know it now than later, but until then

I'm ready to go

我準備好了

I'm ready to love

我準備大膽的去愛了

I hope my heart don't fail me know.

我希望我的心不會讓我失望

I'm willing to give

我願意對你付出

I'm ready tonight I hope my love don't fail me now.

我希望今晚我的心不會再讓我失望

I'm taking a chance

我會抓住機會

I'm giving it all.

我會全力以赴

I hope my heart don't fail me now

我希望我的心不會讓我失望

I'm ready to love

我準備好去愛了

I'm ready to love

我已準備好大膽去愛

so please don't fail me now

請別讓我以失望收場

And now I do feel that it's time

我知道現在該是時候了

To open up my heart and leave my past behind (leave it behind)

我決定對你敞開我封閉的心門

將過往的情傷拋到腦後重新開始

Because you don't deserve to be blink

我知道你跟我會長久穩定下去

For my insecurities (I'm sorry)

一切都只是我的不安全感作祟

I'm so scared of love

我曾經害怕大膽地去愛

(So baby take my hand and please be patient)

寶貝請你牽著我的手並耐心的等待

I hope you can understand, I want to be the man you need

我希望你能理解, 我想成為你心目中的伴侶

(Whether you can sense my hesitation It's okay)

希望你能明白我心中猶豫不安的心情

I know I'm nervous now, but baby you're worth a try

我知道我現在還有點緊張, 但是寶貝你是我值得付出的對象

I'm willing to give

我準備好交出自己的心了

I'm ready tonight I hope my love don't fail me now.

我希望今晚我的心不會再讓我失望

I'm ready to love

我準備好去愛了

I'm ready to love

我已準備好大膽地去愛

so please don't fail me now

所已請別讓我失望

I can't go on on like this

我知道自己不能再這樣下去了

being without someone to hold me at night

今後我不想再一個人孤單的度過每個夜晚

And you give me all the reasons in the world to try once again

你是世界上唯一能讓我打開心門的人

I knew this with just one kiss

只要給我一個吻我就能勇敢地去愛

 

arrow
arrow

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()