220px-M_pokora.jpg

M. Pokora - They Talk Sh*t About Me

3315561186_1_2_gix15WCU.jpg

 

MV 與中英文歌詞翻譯

只做簡單的意譯非全歌詞照字面翻譯僅供參考

男孩與女孩相遇深信彼此是靈魂伴侶

但卻被身邊的朋友們吐槽~~ 這首歌相當輕快適合舞動身體呢><推薦給大家!!!

He's my number one

他在我心中的位置排第一

They keep telling me don't trust a beautiful girl

他們告訴我別太相信這個漂亮的女孩

But they can't get no girl like me

只因為他們無法像我一樣跟這種完美女孩約會

Sexy like a strip show

她不單單只有性感的火辣外表

But she got the brains though

根本可說是才貌雙全的女神

Tagg team she's my M.V.P

她就是我最重要的伴侶

They ain't into us

沒人懂我們之間的默契

They're so envious

純粹就是羨慕我們罷了

Trying to tell me that my girl is too dangerous

總是嘗試告誡我她對我有多麼地危險

But she's my Mrs P

但她是我的理想對象

That's p for perfection

無懈可擊的理想伴侶

Her attention is all i need

我需要她時刻的陪伴與關注

There goes my baby

這就是我珍愛的寶貝

And ain't she the real thing

如此真實地在我眼前

I got her now he's my number one..

我們是天造地設的一對

He's my darlin"

他就是我的最愛

And he got my heart set

只有他才能讓我的心安定下來

I'm talking about

我想說的是

she's my number one…

她在我心中是無懈可擊的

They talk sh#t about me(X6)

別對我淨說些我們不合的屁話

Oooohhhh

喔喔喔.....

All my girlfriends are j j jalous

我所有的女生朋友們都只是嫉妒我有如此理想的對象

They don't like my man coz he's g g generous

因為他大方的程度遠超過她們的想像

Thinking that they're way way way ahead of us

自以為他們是很行的愛情大師

They keep telling us it's won't never last

不斷告訴我們的愛情是不會長久的

He's a bad influence

說他是個壞胚子對我有不好的影響

They so envious

其實說穿不過就是羨慕我

I think the gravity is stronger' coz i'm falling fast

只有他能讓我快速墜入愛情的無限深淵

Two halves make a whole

是你讓我的人生拼圖完整

Two hearts make a soul

兩顆相依的心能完整彼此的靈魂

My body, you're body baby do the math

當我們在一起就是什麼都對了

There goes my baby

這就是我的寶貝

And ain't she the real thing

是如此真實地在我眼前

I got her now

只有我才能擁有她

He's my number one

他是我的靈魂伴侶

He's my darling

是我心中深愛的人

And she got my heart set

只有她能讓我的心定下來不再飄泊

I'm talking about

我想說的是

She's my number one

她是我心目中的唯一

They talk sh#t about me Oooohhh

喔喔...別再跟我扯些我們不合的狗屁話

Come on they talk sh#t about me

繼續對我說些狗屁不通的鬼話試試

My girl is a permanent fixture, Jamaican and Latina

我的女孩會跟我有美好的未來

And affirmative mixture

完美無瑕的和諧伴侶

You talk about him bad, I'm a bury you six foot

你再說我的男人不好~我絕對會給你好看

'Cause he gone be my man 'til the planet has blown up

直到世界毀滅前他都是我的唯一

She's my Venus, galaxy's can't get in between us

她就是我的維納斯女神~就算中間隔著銀河也無法分開我倆

We're Adam and Eve with a remix

就像是亞當與夏娃的搖滾版本

I'd get he a star from heaven but i can't reach it

他就像天空中那遙遠閃耀的星星

I can't find a diamond as beautiful as she is

錯過就將再也找不到第二個

We go toge we go to ge ge gether

我們就是會在一起

Don't listen to you will lonely as girlfriends ever,

別再聽那些只能孤獨終老姊妹所瞎掰的屁話

Remember baby you're the Ben & Jerry's I'm the cone

記住寶貝我們的世界只有彼此

You're the stone I'm the setting you won't ever be alone

我不會讓你感到孤單寂寞的

Ha no! 'cause I'm only a call away ay ay

And though they say it just another cliché eh eh

他們說的就只是陳腔濫調的狗屁愛情理論

She's my lady and they say no face

她是我深愛的女人別再說些我們不合的屁話了

She's my lady

就只有她才能駕馭我

Jl'aime depuis le lycée

There goes my baby

這就是我的女人

Ans ain't she the real thing

是如此真實地在我眼前

I got her now

只有我才有資格擁有她

He's my number one

他是我心中無可取代的

He's my darlin'

他是我的最愛

And he got my heart set

只有他能讓我的

I'm talking about

這就是我想說的

She's my number one

她是我獨一無二的女孩

There goes my baby,

這就是我珍愛的寶貝

And ain't she the real thing

是如此真實地在我眼前

I got her now

只有我才夠格擁有她

He's my number one

他在我心目中是無人能取代

They talk shit about me Oooohh

他們就是只會說些勸離不勸合的屁話罷了

 

 

arrow
arrow

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()