hqdefault (3).jpg

Thinking back when we got together

回想起我們以往的點點滴滴

In our hearts we were saying forever

心心相印的我們彷彿會愛到永遠

So in love, boy we were so in love, mmm

我們曾是如此的甜蜜相愛

Jealousy wasn't what we wanted, we broke up

感情中存在不信任的嫉妒讓我們彼此分開

And when you looked into my eyes I should of spoke up

但你望向我的時候我當時應該對你說

And held you near, then I wouldn't be alone

將你抱緊解釋清楚我想現在就不會一個人孤單了

And here it comes again

揮之不去的孤獨感又再次襲上心頭

Cause I remember every word that you said

我清楚記得你曾對我說的每句話

It all just keeps spinning around in my head

一直在我的腦海中揮之不去

But it don't matter what I try to do

無論我怎麼做

I keep on forgetting to forget about you

就是無法忘記你

And I don't want to think about you baby so much

我真的不願再想起你了寶貝

All the things we did and the way that we touched

我們曾經的點點滴滴還停留在我腦海中

Just when I think about someone new

就算身邊有別人卻還是無法擺脫你的影子

I keep on forgetting to forget about you

我試著想把你忘記

Forget about you, forget about

忘記有關你的一切

Watch me turn around and forget, forget about you

我會轉身並試著忘記屬於我們的一切

Forget about me and you

忘記有關你跟我的一切

I would be crazy to say that we were perfect

我應該是瘋了才會說我們是完美的一對

And sometimes I was wondering if it was worth it

有時候我會懷疑我們之間還值得繼續走下去嗎

But now I see, how could you run from me?

現在我看清楚了~你怎能從我身邊輕易的離開?

And everytime I drive by your apartment

每當我開車經過你的公寓時

I get this overwhelming urge to walk in

對你瘋狂的想念讓我想衝進去找你

And see your face and to be in that place all over again

你的身影與臉龐是如此的深刻烙印在我的腦海中

The way we laughed, the way we kissed

我想起我們一起歡笑的時光還有彼此甜蜜的親吻

I never though that I would miss

我從未想過如今這些都已成過去

All the things I used to complain about you

以往我總是習慣抱怨很多事情

The football games, the hometown friends

從足球比賽到家鄉的朋友們

都可以讓我們爭論不休

I'm just glad to see an end

我很高興現在一切都結束了

But tell me why I feel so alone without you?

可是為什麼在沒有你的日子卻讓我感到很孤單呢

Ooo oh, Oooh, Yeah,

喔喔~耶~

Here it comes again

失去你的感覺又再次襲上心頭


 

arrow
arrow

    熊甜蜜的分享世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()